Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Okuniewski Juliusz
(3)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Ball James (1962- )
(1)
Borkowska Maria (pediatra)
(1)
Bowers Keri
(1)
Delaney Tara
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Lara Joanne
(1)
Melillo Robert
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Pluta-Wojciechowska Danuta
(1)
Roberts Jacqueline
(1)
Sambor Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Timmins Siobhan
(1)
Trusiewicz Marlena
(1)
Voss Angie
(1)
Williams Katrina (pediatra)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Rodzice
(5)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(6)
Autyzm
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(2)
Zmysły
(2)
Choreoterapia
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Leczenie
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia narracyjna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczenie się
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia integracji percepcyjno-motorycznej
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(8)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Bibliografia na stronach [355]-376. Indeks.
R. I. OMÓWIENIE: Podstawy ; Podstawowe założenia ; Ograniczona przydatność badań nad zwierzętami ; Zasady rozwoju mózgu ; R. II. KILKA OGÓLNYCH ZASAD FUNKCJONOWANIA MÓZGU: Funkcjonalna współzależność struktur mózgowych ; Mechanizmy działania mózgu ; Plastyczność układu nerwowego ; Synapsa ; Stymulacja sensoryczna ; Interakcja pomiędzy organizmem a środowiskiem ; R. III. PROCES INTEGRACJI: Natura integracji ; Kojarzenie róznych modalności ; Oddziaływanie ośrodkowe ; Sensoryczne sprzężenie zwrotne ; Procesy hamowania ; Integracja przez ruch ; R. IV. POZIOMY FUNKCJONOWANIA OŚRODKA UKŁADU NERWOWEGO: Rdzeń kręgowy ; Pień mózgu ; Móżdżek ; Jądra podstawowe ; Stara kora lub układ limbiczny ; Kora nowa ; Zasady związane z poziomem funkcjonowania ; R. V. MODALNOŚĆ SENSORYCZNA: Układ przedsionkowy ; Układ dotykowy ; Propriocepcja ; Układ słuchowy ; Węch ; Wzrok ; R. VI. REAKCJE POSTURALNE I FUNKCJE POKREWNE: Rola grawitacji ; Neuronalny poziom organizacji ; Sekwencja rozwojowa ; Mięśnie i ich główne receptory ; Mechanizmy posturalne i sterowanie zewnętrznymi mięśniami gałki ocznej ; Reakcja mięśni zewnętrznych gałki ocznej i rozwój wzrokowej percepcji przestrzeni ; R. VII. PARAMETRY, ZESPOŁY I UKŁADY NEURONALNE: Koncepcja zespołów lub układów neuronalnych ; Zespoły lub określone układy neuronalne ; R. VIII. KLINICZNA EWOLUCJA DYSFUNKCJI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ: Prymitywne odruchy posturalne ; Współskurcze mięśni antagonistycznych ; Napięcie mięśniowe ; Kontrola nad mięśniami zewnętrznymi gałki ocznej ; Ocena funkcjonowania układu przedsionkowego ; Integracja funkcji obu stron ciał a ; Ruchy plącowiczo-atetotyczne ; R. IX. OGÓLNE ZASADY I METODY INTERWENCJI: Oddziaływanie na bodźce i reakcje ; Stymulacja dotykowa ; Stymulacja przedsionkowa ; Inne bodźce proprioceptywne ; Reakcja przystosowawcza ; Środki ostrożności ; R. X. ZABURZENIA INTEGRACJI POSTURALNEJ I DWUSTRONNEJ: Opis zespołu ; Badania poświęcone układowi nerwowemu ; Program korekcyjny ; R. XI. APROKSJA ROZWOJOWA: Rozwój i natura praksji ; Opis zespołu ; Zagadnienia neurologiczne ; Plan i zasady terapii ; Sugerowane ćwiczenia poprawiające praksę: Ćwiczenia na deskorolce ; Ogólne zajęcia rozwijające praksję ; R. XII. PERCEPCJA KSZTAŁTU I PRZESTRZENI: Opis zaburzeń percepcji kształtu i przestrzeni ; Neuroanatomiczne aspekty percepcji wzrokowej ; Rozwój percepcji wzrokowej u człowieka ; Hipoteza dwoistego trybu widzenia ; Terapia rozwijająca percepcję kształtu i przestrzeni ; R. XIII. OBRONNOŚĆ DOTYKOWA I POKREWNE REAKCJE BEHAWIORALNE: Kwestie neuroanatomiczne i fizjologiczne ; Kwestie rozwojowe ; Program terapeutyczny ; R. XIV. ZAEPÓŁ NIEUWAGI STRONNEJ I FUNKCJONOWANIE PRAWEJ PÓŁKULI MÓZGOWEJ: Definicja zespołu ; Kwestie teoretyczne ; Inne funkcje prawej półkuli ; Program interwencji ; R. XV. ZABURZENIA SŁUCHOWO-JĘZYKOWE: Natura zespołu ; Neuronalne podstawy słuchu i języka ; Program interwencji ; R. XVI. PREFERENCJA JEDNEJ RĘKI I LATARALIZACJA FUNKCJI MÓZGOWYCH: Lateralizacja złożonej funkcji ruchowej jako proces rozwojowy ; Nieustalenie preferencji ręki ; Kwestie istotne przy wybieraniu dla dziecka ręki wiodącej ; Studia przypadków ; R. XVII. SZTUKA TERAPII: Wewnętrzne dążenie do integracji sensorycznej ; Czynniki budujące samodzielność ; Poszukiwania z przewodnikiem ; Uporządkowane poszukiwania ; Podobieństwa pomiędzy psychoterapią a terapią SI.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-612 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Early intervention and autism : real-life questions, real-life answers" 2008.
Bibliografia na stronach 383-386.
„Wczesna interwencja może radykalnie odmienić los dziecka i poprawić jakość nie tylko jego życia, ale także całej jego rodzi­ny. Tak ogromny bywa jej wpływ. Jeśli od najwcześniejszych lat życia dziecka zaczniemy kłaść solidne fundamenty pod przyszłe procesy uczenia się, to zwiększymy jego szanse na odniesienie sukcesu w wieku dorosłym. Niestety często dzieje się tak, że po przeprowadzeniu diagnozy dziecka rodzice zostają z nią sami, pozbawieni istotnych informacji poruszają się po omacku, nie wiedząc, od czego zacząć. Niniejsza książka będzie światełkiem, które wskaże wam drogę i rozjaśni mrok tych pierwszych, często przerażających chwil”. [z przedmowy dr Temple Grandin]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Bibliografia, netografia na stronach 207-212.
Dla specjalistów, osób przygotowujących się do kursów i szkoleń z zakresu SI, wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy o zmysłowo-ruchowym rozwoju dziecka.
I. Receptory: 1. Rodzaje i lokalizacja receptorów ; II. Zmysły i ich rola: 1. Zmysł czucia ; 2. Układ przedsionkowy (zmysł równowagi) ; 3. Zmysł słuchu ; 4. Zmysł wzroku ; 5. Zmysł powonienia ; 6. Zmysł smaku ; 7. Synestezja ; III. Podstawowe wiadomości z anatomii i fizjologii układu nerwowego: 1. Ośrodkowy układ nerwowy ; 2. Obwodowy układ nerwowy ; 3. Autonomiczny układ nerwowy ; IV. Rozwój wewnątrzłonowy. Rozwój układu nerwowego: 1. Początki rozwoju wewnątrzłonowego ; 2. Początkowe fazy rozwoju układu nerwowego ; 3. Dalszy rozwój układu nerwowego ; 5. Odruchy ; 6. Napięcie mięśni ; 7. Sensoryczny rozwój dziecka: 1. Geneza i koncepcja ruchu ; 2. Rozwój strategii ruchowej ; 3. Prawidłowy (typowy) sensoryczny rozwój dziecka ; VIII. Neuroplastyczność: 1. Pamięć ; 2. Uczenie się ; IX. Stres oraz jego wpływ na zdrowie człowieka i rozwój dziecka: 1. Definicja. Rodzaje stresu ; 2. Powstawanie reakcji stresowej. Drogi przebiegu odpowiedzi na działanie stresorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-107753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Tytuł oryginału: "101 games and activities for children with autism, Asperger's and sensory processing disorders" 2009.
Bibliografia na stronach 197-[199].
W książce 101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej doświadczona terapeutka zajęciowa Tara Delaney podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie się przy tym bawiąc. Zajęcia proponowane w książce zapewnią dziecku rozrywkę oraz prawidłową stymulację – a wiele z ćwiczeń można wykonywać zarówno w domu, jak i na dworze! [Harmonia Universalis, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Autism Movement Therapy® method : waking up the brain!"2016.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Autism Movement Therapy® (AMT) to metoda terapii, która wykorzystuje ruch i muzykę do stymulowania pracy mózgu. Jej celem jest zharmonizowanie funkcjonowania półkul mózgowych, wspieranie integracji sensorycznej, rozwijanie umiejętności motorycznych oraz niwelowanie zachowań niepożądanych u dzieci z autyzmem. AMT umożliwia również dzieciom wyrażanie siebie poprzez taniec i kształtuje ich wrażliwość, zapewniając kontakt ze sztuką. "Kluczem do sukcesu programu Autism Movement Therapy jest dobra zabawa! Dzięki połączeniu procedur terapii integracji sensorycznej, ćwiczeń ruchowych mających konkretną strukturę, muzyki, modelowania zachowań oraz programu Wspierania Pozytywnych Zachowań (ang. Positive Behavior Support, PBS) osoby angażujące się w ćwiczenia AMT trenują mózg, by rozwinąć większą świadomość swojego ciała i lepiej je kontrolować. Ta zwiększona sprawność powoduje poprawę komunikacji, interakcji społecznych, samooceny, a także innych obszarów u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu". Z przedmowy dr. Stephena M. Shore’a [Grupa Wydawnicza Harmonia, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Autism : the scientific truth about preventing, diagnosing, and treating autism spectrum disorders - and what parents can do now" 2012.
Bibliografia, netografia na stronach 291-296. Indeks.
POSZUKIWANIE PRZYCZYN: Epidemia autyzmu: kontrowersje a rzeczywistość ; Przyczyny autyzmu: geny a środowisko ; Co się dzieje w mózgu dziecka z autyzmem ; Czynniki ryzyka: co wynika z badań naukowych ; POSZUKIWANIE ROZWIĄZAŃ: Jaki masz styl poznawczy? ; Pomiar nierównowagi mózgu ; Słuchaj swego ciała: badanie diagnostyczne objawów ; Tryb życia i reakcja stresowa ; Gdy zaburzona zostaje równowaga w układzie odpornościowym ; Jak ograniczyć czynniki ryzyka, czyli plan 10 kroków przed poczeciem dziecka ; Program Brain Balance dla przyszłych rodziców ; WCZESNE WYKRYWANIE: Poszukiwanie wczesnych oznak autyzmu. Co możemy zrobić? ; Uwagi końcowe. Jak odzyskać prawą półkulę, czyli umysł w pełni?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Communicating better with people on the autism spectrum" 2016.
Najpierw osoba, potem zaburzenie - czy słowa mają znaczenie? ; Unikaj protekcjonalnego tonu ; Używaj języka dostosowanego do wieku rozmówcy ; Stosuj neutralny język ; Nie wiesz, jakiej terminologii używać? Zapytaj! ; Zrezygnuj ze słowa "normalny" ; Zespół Aspergera to nie "łagodna" odmiana autyzmu ; Stosuj wyrażenie "ze spektrum autyzmu" ; Zwracaj się bezpośrednio do danej osoby ; Mów do rodziców po imieniu ; Przystosowanie języka i sposobu mówienia ; To, co mówisz, traktujemy dosłownie ; Sarkazm ; Etykietowanie związane z funkcjonowaniem ; Niewerbalny i prewerbalny ; Schematy myślowe ; Pozory mogą mylić ; Triada upośledzeń ; Nie każdy ma wyjątkowy talent ; Autyzm to schorzenie neurologiczne ; Osoba, a nie pacjent z autyzmem ; Nie ma powodu do rozpaczy ; Autysta jako zagadka ; Wyraz twarzy ; Mowa ciała ; Otoczenie ; Kontakt fizyczny ; Określ czas sesji terapeutycznej ; Proponuj przerwy podczas sesji ; Wyjaśnij plan spotkania ; Trzymaj się planu ; Zadawaj konkretne pytania, unikaj pytań otwartych ; Nie mów za szybko ; Alternatywa dla komunikacji niewerbalnej ; Zastanów się, zanim zaproponujesz coś do jedzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Bibliografia, netografia przy pracach i na stronach 405-456. Indeks.
Streszczenie angielskie przy pracach
R. I Jaka jest współczesna logopedia i dokąd zmierza? ; R. II Język w diagnozowaniu umysły. Terapia logopedyczna a poznawcza i interakcyjna funkcja języka ; R. III Logopedia na świecie u progu XXI wieku ; CZ. I TEORETYCZNE PODSTAWY LOGOPEDII: R. IV Dyskusja na temat klasyfikacji zaburzeń mowy i języka dzieci ; R. V Wybrane źródła wspólnych inspiracji w logopedii i lingwistyce edukacyjnej (na przykładzie skuteczności komunikacyjnej) ; R. VI "Trzi krziwe krziże" - cecha wymowy, błąd wymowy czy wada wymowy? ; R. VII Społeczno-kulturowy kontekst wielospecjalistycznej diagnozy i terapii osób niesłyszących ; R. VIII Diagnoza specyficznego zaburzenia języjowego (SLI) ; R. IX Terminologiczne dyskusje wokół sygmatyzmu i jego rodzajów - na przykładzie sygmatyzmu lateralnego ; CZ. II DIAGNOZA LOGOPEDYCZNA: Fenomen czy sylaba? Co w diagnozie percepcji słuchowej jest istotne? ; R. XI Pomiędzy słowem, frazą i zdaniem, czyli o pozycji Inter-Speech w normie i patologii ; R. XII Czynniki ryzyka występowania nieprawidłowości w kształtowaniu się mowy u dzieci urodzonych przed terminem (wcześniaków) ; R. XIII Kompensacja jako pozytywne zjawisko w artykulacji u osób po nowotworach jamy ustnej ; R. XIV Funkcjonowanie słuchu fonematycznego i kinestezji artykulacyjnej w eksperymentalno-klinicznym badaniu logopedycznym dzieci z uszkodzeniami i/lub dysfunkcjami mózgowymi ; R. XV Zaburzenia rezonansu jako kategoria diagnozy i terapii zaburzeń realizacji fonemów ; R. XVI Zastosowanie "Profilu sprawności grafomotorycznych" w badaniach longitudinalnych ; R. XVII Ocena dysfunkcji orofacjalnych u dzieci z urazowym uszkodzeniem mózgu - studium przypadku ; R. XVIII Związek pomiędzy etiologią i symptomatologią afazji pierwotnej postępującej a nabytym zaburzeniem zdolności liczenia: akalkulią ; CZ. III TERAPIA LOGOPEDYCZNA: Dysfagia i ryzyko żywieniowe w chorobie Parkinsona ; R. XX Wykorzystanie muzyki w rehabilitacji: terapia śpiewem jako leczenie dyzartrii u pacjentów po udarze mózgu ; R. XXI Mój dwulatek nie mówi! Co mogę zrobić? ; R. XXII Wsparcie osób jąkających się w przestrzeni akademickiej - propozycja rozwiązań ; R. XXIII Anatomia i fizjologia układu o-f-a podstawą planowania skutecznej terapii głosu ; R. XXIV O praktycznych możliwościach wykorzystania wybranych technik/metod NLP w terapii logopedycznej ; R. XXV GORA - Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów ; R. XXVI Poczucie zdrowienia jako jeden z elementów kompleksowej diagnozy i terapii osób jąkających się ; R. XXVII Czytanie ze zrozumieniem i świadomość fonemowa młodzieży z dysleksją. Wyniki badań w języku słowackim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Tytuł oryginału: "Understanding your child's sensory signals" 2011.
Zachowanie dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego nierzadko dziwi, a nawet niepokoi ich bliskich. W tej przystępnie napisanej książce terapeutka Angie Voss podpowiada, jak poradzić sobie z konkretnymi objawami - sygnałami sensorycznymi wysyłanymi przez dziecko. Omówienie każdego sygnału składa się z dwóch części: krótkiego wyjaśnienia przyczyn nietypowego zachowania oraz szczegółowych wskazówek dla rodziców. Dzięki poradom czytelnicy mogą się szybko dowiedzieć, jak dostosować informacje sensoryczne docierające do dziecka - i kiedy należy to zrobić. Na końcu książki omówiono podstawowe zagadnienia dotyczące integracji sensorycznej. [Harmonia, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Understanding autism : the essential guide for parents" 2015.
Netografia przy rozdziałach. Indeks.
W ostatnich latach pojawiło się wiele badań na temat autyzmu i jego prawdopodobnych przyczyn oraz różnych interwencji terapeutycznych. Jednak rodzice, którzy dowiadują się o autyzmie dziecka, często mają problem, by odnaleźć się w ogromie wiedzy, i skarżą się, że trudno im dotrzeć do aktualnych i wiarygodnych źródeł informacji. Autorki książki rzeczowo odpowiadają na pytania, z którymi zetknęły się podczas wieloletniej pracy z osobami z autyzmem i ich rodzinami. W przystępny sposób omawiają diagnozę oraz zachowania, które mogą się pojawić na kolejnych etapach rozwojowych, a także przedstawiają najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie z problemami. [Grupa Wydawnicza Harmonia, 2019]
1. Natura autyzmu ; 2. Poznajemy kilka osób z autyzmem ; 3. Ocena i diagnoza ; 4. Dbanie o siebie ; 5. Okres poniemowlęcy i przedszkolny ; 6. Problemy w okresie przedszkolnym ; 7. Szkoła podstawowa ; 8. Problemy w szkole podstawowej ; 9. Szkoła ponadpodstawowa ; 10. Rozumienie nowych informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Successful Social StoriesTM for Young Children with Autism" 2016.
Bibliografia na stronach 237-238.
Historyjki społeczne są uznawane za jedną z najskuteczniejszych metod nauczania dzieci z autyzmem zagadnień dotyczących funkcjonowania społecznego. Doktor Siobhan Timmins w swoich historyjkach społecznych - opracowanych dla jej syna i innych młodszych dzieci - opisuje tę problematykę przystępnie i błyskotliwie, ukazując ją z perspektywy dziecięcej. Od nauki podstawowych umiejętności społecznych, takich jak słuchanie, cierpliwe oczekiwanie i dzielenie się, aż po radzenie sobie z lękami, książka ta wskazuje, w jaki sposób stworzyć spójny zestaw historyjek, które dziecko zrozumie i do których będzie mogło się odnosić w miarę dorastania. [Wydawnictwo Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej